FAQ

Masz jakieś pytania lub wątpliwości? Z przyjemnością Ci pomożemy! Przed skontaktowaniem się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej lub formularza kontaktowego, prosimy o zapoznanie się z najczęściej zadawanymi pytaniami (FAQ). Najprawdopodobniej znajdziesz tutaj odpowiedź!

1. Gdzie jest moje zamówienie?

Jeśli jesteś ciekawy, gdzie jest Twoje zamówienie, możesz je łatwo śledzić za pośrednictwem strony: zalewski-moda.pl/a/sledzenie-zamowienia

2 Gdzie mogę znaleźć mój kod Track & Trace?

Po wysłaniu zamówienia kod Track & Trace zostanie automatycznie wysłany na adres e-mail użyty do złożenia zamówienia. Sprawdź również folder spamu, ponieważ nasze wiadomości e-mail czasami tam trafiają.

3 - Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Możesz śledzić swoje zamówienie za pomocą numeru Track & Trace otrzymanego pocztą elektroniczną za pośrednictwem naszej strony Track Order: zalewski-moda.pl/a/sledzenie-zamowienia

4. Nie jestem zadowolony z mojego zamówienia, co mogę zrobić?

Jeśli chcesz zwrócić zamówienie, napisz do nas na adres info@zalewski-moda.pl. Masz inny problem? Wyślij nam wiadomość e-mail z wyjaśnieniem + zdjęciem / filmem przedstawiającym problem, a my pomożemy Ci tak szybko, jak to możliwe.